فروشنده بهترین کفش کار چریکی

امروزه کفش‌ های ایمنی در برند های متفاوت تولید و آن ها را به بازار ارائه می کنند ؛ که این امر باعث شده انتخاب این کفش کار سختی باشد ، این کفش باید دارای مقاومت بالا در برابر آتش و ضربه باشد برای همین این کفش برای کسانی که در آتش نشانی و در کارگاه ها و کارهایی که خطرناک هستند ، کار می کنند بسیار مناسب است.

بنابراین، کفش های ایمنی را می‌توانیم به عنوان یک پوشش‌ حفاظت برای پا معرفی کنیم که ممکن است در قالب‌ های متفاوتی تعریف شود و نحوه حفاظت آنها از پا با یکدیگر متفاوت باشد. یکی از بهترین کفش کار ، کفش کار چریکی است که به بازار عرضه می شود .

فروشنده بهترین کفش کار چریکی

۵ اصل مهم خرید کفش کار

5 اصل مهم خرید کفش کار

کفش کار برای بیشتر مردم مهم نیست. اما برای کسانی که در کارخانه ها و جاهایی که کار در آنها بسیار خطرناک است، مهم است؛ که باید کفش کار مناسب با محیط کار خود خریداری کنند. برای خرید این کفش باید مواردی چون: مقاومت و دوام كفش، راحتی كفش، اندازه كفش، رعایت کنید زیرا توجه به این موارد باعث بالابردن سلامت پا و حتي بدن در محیط کار می شود.

برای خرید یک کفش كار خوب و استاندارد باید یک راهنمای مناسب داشته باشید زیرا اگر تجربه خرید کفش کار در حیطه کار خود نداشته باشید ممکن است کفش را مناسب با شغل خود انتخاب نکنید.

وقتی كفش ايمني انتخاب شده مناسب برای آن شغل نباشد و یا داراي استاندارد های لازم مانند زیره ، رویه و قالب نباشد، نمی تواند باعث جلوگيري از آسیب های احتمالی شود. شروع به كار در این دسته از مشاغل به داشتن تجهیزات ایمنی کامل و استاندارد که یکی از آن ها کفش كار است، نیاز دارد.

در واقع تنها با داشتن این تجهیزات و لوازم است که می توان تا حد زیادی از احتمال بروز خطر و آسیب به فرد هنگام انجام کار جلوگیری کرد. به همین دلیل هنگام خرید کفش ایمنی باید توجه کامل و دقت لازم در انتخاب کفشی مناسب و استاندارد داشته باشيد .

اجزای تشکیل دهنده کفش کار

اجزای تشکیل دهنده کفش کار

اجزای کفش کار از ۵ قسمت تشکیل شده که شامل: قسمت اول ، محفظه­ ی قرارگیری انگشتان است که وظیفه­ ی محافظت از انگشتان پا را به عهده دارد . این قسمت ، معمولا از موادی مثل کامپوزیت ، پلاستیک ساخته می­ شود . از آن جایی که کفش­ های ایمنی برای مصرف های مختلفی ساخته­ می­ شوند، می­ توان گفت شرایط ساخت قسمت ۱ در هر کفش ایمنی متفاوت است . قسمت دوم ؛ روکش کفش است ، در کفش ­های ایمنی بیش تر دارای روکش ­هایی صاف و براق هستند . این روکش­ ها ویژگی عبور هوا را دارند و این امر باعث می­ شود پوشیدن مداوم آن­ ها آزار دهنده نباشد .

قسمت سوم رویه­ ی داخلی کفش است و به خاطر این که پا روی آن قرار می گیرد، باید از موادی که رطوبت را جذب و زود خشک شود . قسمت چهارم ، کف کفش است که باید طوری طراحی شود که به راحتی از پا محافظت کند ، و در این کفش ها از جنس چرم استفاده می کنند، زیرا این مواد بادوام هستند . قسمت پنجم ، قسمت­ های بیرونی کفش است. که معمولا برای ساخت این قسمت کفش ، از پلی­اورتان یا لاستیک استفاده می­ شود . البته هر کدام از موارد بالا بستگی به استفاده کفش ایمنی در محیط کاری مورد استفاده قرار می گیرد . پس برای خرید این کفش باید بسیار دقت کنید.

مشخصات کفش کار چریکی

مشخصات کفش کار چریکی

یک کفش ایمنی کار استاندارد که مورد تایید استاندارد بین المللی باشد باید بتواند از انگشت های پای شما در برابر یک قطعه فولادی ۲۰ کیلوگرمی که از ارتفاع ۱ متر به طور مستقیم روی پای شما سقوط می کند محافظت کند . از آن جایی که کفش های ایمنی را در طول فعالیت فیزیکی و به مدت طولانی آن ها را می پوشید باید در نظر داشته باشید که کفش شما علاوه بر ایمنی پای شما را تمیز نگه دارد . ویژگی یک کفش ایمنی کار راحت و خوب عبارت اند از : انعطاف پذیر باشد ، یعنی در مقابل ضربه مقاوم باشد و همین طور در برابر گرما و سرما از پای شما محافظت کند ؛ و شما زمان فعالیت در این کفش احساس راحتی کنید .

کفش ایمنی کار استاندارد معمولا مقاوم و با دوام هستند ؛ زیرا این کفش ها از چرم گاو یا بوفالو تولید می شوند . غیر از این کفش های ایمنی چرمی دیرتر پوسیده می شوند .شما باید همیشه کفشی را انتخاب کنید که طول عمر بالایی داشته باشد . لیز خوردن های ناگهانی ، سقوط اجسام مختلف و … اتفاقاتی است که که ممکن است در هر محل کار اتفاق بیوفتند و باعث ایجاد حوادث زیادی شود . این اتفاقات را با ایجاد حفاظ ها و نصب نوار های ضد لغزش می توان پیش گیری کرد ولی هیچ کدام از حادثه به طور کامل جلوگیری نمی کند ، و هیچ کدام به اندازه ی کفش ایمنی نمی تواند از پای شما در برابر حوادث مختلف محافظت کند.

همچنین کفش ایمنی کار استاندارد به دلیل داشتن عاج های مناسب و برجستگی های درست ، می تواند از لیز خوردن شما در مکان های مختلف جلوگیری کند .در هر محل کاری امکان بروز آتش سوزی وجود دارد که می توانند بسیار هم خطرناک باشند ، کفش ایمنی استاندارد که از مواد اولیه با دوام ساخته شده باشد می تواند از پای شما در برابر سوختگی های در اثر مواد شیمیایی ، قطعه های داغ فلزات و بقیه مواد خطرناک محافظت کند . در برخی مناطق دارای آب و هوا سرد هستند که باعث ایجاد یخ زدگی پا می شود و از این آسیب ها نمی توان چشم پوشی کرد و حتما باید از کفش های مناسبی استفاده کنید .

یک کفش ایمنی کار استاندارد کفشی است که از پای شما در برابر سرما محافظت کند . استفاده از کفش ایمنی کار مناسب به آن ها کمک می کند که دچار خستگی کمتری شوند . و همین طور کارگرانی که در محیط هایی که احتمال بروز حوادث برق در آن ها وجود دارد کار می کنند، برای محافظت از خودشان در برابر برق گرفتگی و شوک الکتریکی می توانند از کفش های ایمنی استاندارد استفاده کنند .

فروش مستقیم کفش کار چریکی

فروش مستقیم کفش کار چریکی

شما می توانید برای دیدن قیمت کفش کار چریکی و کیفیت آن ها به این سایت مراجعه کنید ؛ و همین طور این مجموعه فروش کفش چریکی به صورت عمده در بازار داخل کشور عرضه و پخش می کند . این مجموعه تمام تلاش خود را برای رضایت مشتریان خود می کند، برای خرید به این سایت مراجعه کنید.

  • تبلیغات: 
    1. کفش اسپرت لژ مخفی جدید مردانه
    2. مرکز کفش فروشی عمده مردانه تبریز
    3. لباس کار یکسره سبلان مدل خلبانی
    4. چرا پوشیدن لباس کار ضروری است؟
49

  1. سلام کیفیت این کفش های کار فوق العاده است در برابر نفوذ آب ممنونم از تولیدکنندگان این کفش

  2. سلام ممنونم از اطلاعات جامع و کامل که در مورد کفش کار چریکی بیان کردید آیا این کفش ها دارای گارانتی هستند؟ آیا به صورت تکی می توان این کفش ها را سفارش داد و شامل تخفیف هم می شود؟ با تشکر از اینکه جواب سوالات بنده را می دهید.

    • سلام خانم یوسفی
      برای کسب اطلاع از شرایط مجموعه با شماره درج شده تماس بگیرید.

  3. سلام من از محصولات کفش شما خرید کردم و بسیار با کیفیت بود و واقعا خیلی بیشتر از این مبلغ می ارزه خیلی ممنون بابات تلاش بیکران شما

  4. سلام محصولات چریک این سایت فوق العاده هس من از این سایت خرید کردم بسیار با دوام زیبا و مقاوم بود پیشنهاد میکنم از این سایت خرید کنید

  5. ممنونم از کفش کار چریکی
    من از این سایت خیلی ممنونم
    کار اصل کیفیت عالی

  6. سلام وقت بخیر
    توضیحات درمورد کفشهای ایمنی وچریکی کامل بود وحتی درمورد انواع لباسهای کار وایمنی ممنون
    خواستم بدونم علاوه بر خرید عمده آیا مشتری به صورت خرده هم میتوانند خرید کنن چون دوتا از برادرهای من درکارخانه کار میکنن وبراشون لازم میشه که ازکفش ولباس این مجموعه تهیه کنند. من از اطلاعات خوب درمورد کفشهای ایمنی ولباسهای کار متناسب با نوع کار آشنا شدم و هم میتونیم مستقیم و آنلاین از سایت خریداری کنیم چون از این نمونه کفشها در مراکز فروش شما دیدم خیلی با کیفیت هستند.

    • سلام خانم جلالی
      با شماره موجود در سایت تماس گرفته تا همکارانم شما را راهنمایی کنند.

  7. سلام واقعا ممنون بابت محصول خوبتون
    من از این کفش استفاده کردم و بسیار راحت تر بود در برار کفش های کار تو بازار .

  8. سلام خدمت تمامی شما عزیزان
    این کفش کار را برای یکی از عزیزانم سفارش دادم زیرا قیمت بسیار خوبی داشت ولی بعداز سفارش استرس داشتم ک ایا کفشی ک سفارش دادم دقیقا همانطوری است ک سفارش دادم؟!
    بلاخره کفش ب دستم رسید …
    مدتیه ک ازش استفاده میکنه و بسیار راضی هست واقعا همانطور ک مطالعه کردم واقعا بدنه کفش از لاستیک استفاده شده همچنین دارای استانداردها
    بسیار بسیار ممنون
    واقعا خرید اگاهانه ای داشتم سپاس از مجموعه فرتو ❤

  9. سلام
    خسته نباشید.
    کفش کار چریکی بسیار محکم و حتی مقاوم در برابر آتش است. این کفش برای کسانی که در آتش نشانی و در کارگاه ها و کارهایی که خطرناک هستند ، کار می کنند بسیار مناسب است.
    ما از طریق این مجموعه، این کفش های با دوام را برای کارکنان خود خریداری کردیم.
    تشکر از زحماتتون

  10. من کارم طوری هست که هر لحظه احتمال افتادن جسم سنگین روی پا هست و این کفش با جنس خوبش باعث میشه هم اسیب کم بشه و هم مانع نفوذ اب و …. ممنون ازتون بخاطر این کفش خوب

  11. سلام و عرض ادب ضمن تشکر بابت توجه تون به مسأله کیفیت محصولات آیا در خصوص کفشهای کوهنوردی هم شما تولید دارین یا فقط در حیطه تولید کفش کار استاندارد فعالیت می‌فرمایید

    • سلام خانم جوانی. وقت بخیر.
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش مجموعه درارتباط باشید.

  12. سلام وقتتون بخیر
    بابت کیفیت عالی کفش کار چریکی ازتون کمال تشکر دارم و امیدوارم همه ی تولید کنندگان همانند شما به امر مهم استاندارهای لازم برای ساخت کفشهای ایمنی برای مردان و زنان غیور کارگر کشورمان توجه لازم را داشته باشند سپاسگزارم

  13. سلام وقتتون بخیر
    بابت اخذ نمایندگی فروش در تهران و نحوه عقد قرارداد در خصوص نمایندگی فروش کفش کار چریکی سوال داشتم لطفا راهنمایی بفرمایید و آیا فروش فقط عمده اس یا تکی هم میشه تهیه کرد سپاس

    • سلام جوانی. وقت بخیر.
      جهت اطلاعات بیشتر از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش مجموعه درارتباط باشید.

  14. سلام
    وقتتون بخیر
    واقعا کیفیتش نسبت به نمونه هایی که جاهای دیگه میفروشن خیلی بالا تره
    و عمر طولانی داره و بزودی اسیبب نمیخوره
    ارزشش بیشتر از این قیمت هستش
    ممنون از محصول خوبتون

  15. سلام.وقت بخیر
    اولین باری بود که اسم و تصویر کفش کار چریکی را می بینم.البته قبلا در مورد کفش کار اطلاعات بسیار زیادی در جاهای مختلف دیده و شنیده بودم اما کفش کار چریکی جذابیت زیبایی دارد.
    کفش کار چریکی به لحاظ ظاهر فراتر از یک کفش کار به نظر می رسد و ظاهر زیبای آن موجب خستگی کمتر کارگر و انگیزه بالای نیروی کار می گردد.
    خداییش خیلی جذاب و شیکه و به دل من خیلی نشست.

  16. با سلام کفش کار چریکی برا کارگران ساختمانی و کسانی که در کارخانه کار می کنند از ملزومات اصلی و اولیه است و همچنین عاج این نوع کفش ها هم باید مناسب باشد تا از لیز خوردن کارگران هنگام کار جلوگیری کند!!

  17. سلام . چه کفش های زیبایی وقشنگی هست گالری هاش مشخصه کیفیت ش وتنوع رنگبندیش وطرح هاش زیاده واینکه بهترین شناخته میشودمرسی

  18. سلام . خسته نباشیدکفش هاتون مناسب است میشه بهترین گزینه های هرادمی

  19. واینکه کارتون پرفروش وپررونق باشدبراتون
    وپیشنهادمیکنم دوست عزیزشماهم خریداری کنید

  20. واقعا عالیه جنستون
    و همچنین کیفیتشون هم خوبه

    واقعا حرفه نداره کارتون
    منمونم که چنین جنس هایی دارین

  21. سلام و عرض خسته نباشید مدت هاست میخواهم کفش کاری پیدا کنم که ضمن ایمنی و دوام و استاندارد بودن زیبا و شکیل ودر طرح های فراوان باشد مخصوصا شبیه همین طرح چریکی که بود چه پلنگی لجنی چه خاکی کامپیوتری و یا خاکی پلنگی که اینجا موجود بود خدا به شما خیر دهد و من واقعا خوشم امد در اولین فرصت ممکن حتی شده پول قرض خواهم گرفت و محصول شما که به نظر من از شام شب واجب تره را خواهم خرید چرا که کار من در واحد کارگاهی هست و مدتهاست کفش ایمنی نداشتیم چند همکار پاشان ضربه خورده و من هم یک بار که کفش پنجه فلزی هم پام بود چون سنگین و قابلیت جابجایی سریع نداره نزدیک بود به کل پام از دست بدم چون از سقف یک موتور دیزل اینترناش اویزان بود به وزن شاید ۴ الی ۵ تن و به جرثقیل ثقفی بود و یک هو چنگ جدا شد فقط یک ثانیه اگه دیر تر پام‌را کنار نکشیده بودم پام کلا قلم میشد و چون اون کفشها بزرگ و سنگین و بی مصرف هست ولی کفش های شما بدلیل اشکال که داره که شبیه کفش راحتی و کتونی البته نیم پوت است و گاها چکمه ای بسیار از لحاظ ارگونومیک و داینامیکی در شرایط خوب و پویا و فعالی است و داینامیک و حتی برخی مسایل مربوط به رشته مکانیک مثل گوه و حتی گریز از مرکز در ان مشاهده میشه بسیار کفش تخصصی و به نظر من هوشمند است و کف ان طوری است که به شکل پای هر کس در می اید این قابلیت در ایران برروی این کفش ها اجرا شده و با افتخار باید بگم پرچم کشورم بالاست تا این جوانان مرز بوم در خدمت صنعت باشند افرین و مرحبا و خدا از ذخیره غیب بینیازتان کند و این است که حدیث از پیغمبراعظم را در ذهن تداعی می اورد که می فرمایند اگر علم در ستاره ثریا باشد مردانی از پارس اورا به زیر خواهند کشید بله درست است شما توانستید احسنت

  22. با سلام و وقت بخیر خدمت شما
    من مطالب سایتون رو مطالعه کردم میشه بفرمایید بصورت تکی هم میفروشین؟ یا فقط بصورت عمده میفروشین؟ و برای کفش هاتون ضمانت هم دارین؟ چون گفتین در برابر اتش و ضربه مقاومه.

    • سلام توحید عزیز. وقت بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما درارتباط باشید.

  23. در توضیحات مربوط به اجزای تشکیل دهنده کفش کار نوشته بودید که کفش ­های ایمنی بیش تر دارای روکش ­هایی براق هستند در صورتی که این براق بودن در کفش کار چریکی به چشم نمی خوره، دلیل این گونه طراحی چیست؟

    • سلام خانم عباس زاده. وقت بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما درارتباط باشید.

  24. درود و خداقوت،برای کسانی که در کارخانه ها و جاهایی که کار در آنها بسیار خطرناک است، مهم است؛ که باید کفش کار مناسب با محیط کار خود خریداری کنند. برای خرید این کفش باید مواردی چون: مقاومت و دوام كفش، راحتی كفش، اندازه كفش، رعایت کنید زیرا توجه به این موارد باعث بالابردن سلامت پا و حتي بدن در محیط کار مي شود. برای خرید یک کفش كار خوب و استاندارد باید یک راهنمای مناسب داشته باشید زیرا اگر تجربه خرید کفش کار در حیطه کار خود نداشته باشید ممکن است کفش را مناسب با شغل خود انتخاب نکنید.

  25. با سلام و وقت بخیر ،این کفش رو برادرم سفارش داد ،خیلی راضی بود ازش ،نسبت به کفش های کار دیگه علاوه بر استحکامی که دارند ،ظاهر جالبی هم دارند ،تشکر از سازندگان این کفش و مجموعه پر تلاش فرتو

  26. درود
    کیفیت خوب رو امروز متوجه شدم
    سرکار یه وسیله خیلی سنگین افتاد روی پام .
    اگر این کفش کارو نداشتم الان پنجه های پام ناقص بودن. ممنونم از این مجموعه بخاطر کیفیت بالای این کفش ها.

  27. سلام وقت بخیر
    واقعا این نوع کفش های چریکی حرف نداره
    و بسیار با دوام و با کیفت هستش
    من که خودم خریداری کردم کارشون عالیع ?

  28. واو چقدر خوشگله از اینکه مقاله و عکس های محصولات تون رو دیدم و خوندم فک میکنم خیلی با کیفیت هستند. این کفش ها واقعا خیلی عالیه. قیمت این محصولات چقدر است؟ کسانی که در ساختمان ها کار می کنن باید از این محصول استفاده کنن تا از زخمی شدن و خراب شدن پا های شان جلوگیری کنند.

    • سلام محمد جواد عزیز. وقت بخیر.
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  29. با سلام و وقت بخیر. واقعاً حتی از یک پوتین هم سفت تر و محکم تره. در برابر صدمات هم آسیب ناپذیره. با تشکر

  30. سلام وقتتون بخیر
    همسر من از کفش های ایمنی شما خرید کرده
    کیفیت بسیار بالا و خوبی دارن
    موفق باشید

  31. سلام و وقت بخیر خدمت شما بنظرم این کفش ها بیشتر مناسب کسانی هستند که در کارخانه ها و یا‌جاهای دیگری که باید لباس ایمنی پوشید و اینکه در عین حالی که محافظ کننده پا هستش طرح زیبایی هم دارد ممنون از شما

  32. با سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه فرتو .مطالبتون در مورد انواع کفش های کار و مقاومت کفش ها در برابر ضربه و حرارت و توانایی بالای تحمل این کفش ها بسیار مفید و جالب بود .من به شخصه از طراحی کفش هاتون خوشم اومد .

  33. سلام وقتتون بخیر
    من از مجموعه فرتو کفش کار خریداری کردم و بسیار راضی هستم کلا انواع مختلف دارند کفش ، کتانی و پوتین های با دوام مردانه دارای جنس های رویه متنوع و مناسب انواع مصارف کاری ، کوهنوردی ، ورزشی می باشد.که من برای کوهنوردی و کار خریداری کردم و پیشنهاد میکنم با تشکر ممنون

  34. سلام ممنون از توضیحات کاملتون ولی تا کسی این کفش‌ها را خودش به پا نکنه واقعا متوجه کیفیت اون نمیشه قسمت جلو این کفش‌ها خیلی محکم هست و واقعا از انگشتان پا در محیط کار کارگاهی و نیروگاه ویا هر کجا که کار سخت و محیط نا امن باشه محافظت میکنه من چون همسرم از این کفش ها استفاده میکنه این نکنه رو کامل توی این کفش‌ها مشاهده کردم این کفش‌ها نه تنها برای محیط کار مناسب هست بلکه میتونه به عنوان کفش توی کوه نوردی هم خیلی خوب باشه و جدیدا هم طرح و رنگهای جدیدی که داره اون رو فقط مختص یه کار نمی کنه و با لباس های دیگه هم ست میکنه من که خیلی راضی بودم

  35. با سلام و خدا قوت.
    من از سایت شما خرید کردم و الان دارم از این محصول عالی استفاری میکنم .
    کیفیت بالایی داره و کفش راحتی هسشت و من از این محصول رضایت کامل دارم .
    فقط یه سوال میشه تعداد بالا در یک فاکتور سفارش داد؟

    • سلام مصطفی عزیز
      بله در خصوص دریافت پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  36. سلام وقت بخیر
    کفش کار برای بیشتر مردم مهم نیست. اما برای کسانی که در کارخانه ها و جاهایی که کار در آنها بسیار خطرناک است، مهم است؛ که باید کفش کار مناسب با محیط کار خود خریداری کنند. برای خرید این کفش باید مواردی چون: مقاومت و دوام كفش، راحتی كفش، اندازه كفش، رعایت کنید زیرا توجه به این موارد باعث بالابردن سلامت پا و حتي بدن در محیط کار مي شود ممنون از شما بابت محصولات با کیفیتتون.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما