شرکت صادرات لباس کار یکسره

تعداد بی شماری از افراد در محیط هایی فعالیت می کنند که آنها را در معرض انواع و اقسام آلودگی ها و خطرات قرار می‌دهد. به همین علت ضرورت دارد که از یک لباس کار باکیفیت در محل کار خود استفاده کنند. لباس کار یکسره یکی از پرکاربرد ترین و ایمن ترین انواع لباس کار است که شرکت صادرات لباس کار یکسره اقدام به تولید و توزیع آن نموده است.

مجموعه فرتو با سال‌ها تجربه در زمینه فروش و صادرات انواع کفش کار و لباس ایمنی، این محصولات را به صورت آنلاین در وبسایت خود ارائه می‌نماید. جالب است بدانید، در حال حاضر صفحه فروشنده بهترین کفش کار چریکی، در همین وبسایت، بسیار بیشتر از سایر انواع کفش و لباس کار، مورد توجه قرار گرفته و این محصول فروش بیشتری نیز داشته است. از این رو از از شما دعوت می‌کنیم تا با مراجعه به این صفحه، ضمن کسب اطلاع از ویژگی‌های این کالای پرطرفدار، با توجه به قیمت مناسب و تضمین کیفیت این نوع کفش، در صورت نیاز، نسبت به ثبت سفارش آنلاین آن، اقدام نمائید.

شرکت صادرات لباس کار یکسره

بهترین جنس لباس کار یکسره

بهترین جنس لباس کار یکسره انواع مختلفی از دوخت لباس کار برای مشاغل مختلف وجود دارد که هر کدام بسته به شرایط خاص آن شغل ویژگی های خاص خود را دارند، اما به طور کلی می توان لباس کار را از نظر ظاهری و کارکرد به دو دسته کلی تقسیم کرد: لباس کار چند تکه که در ساده ترین حالت از یک روپوش و یک شلوار تشکیل شده است و لباس کار یکسره که به گونه ای طراحی شده که بالاتنه و پایین تنه لباس از هم جدا نیست.

بیشتر بخوانید: کفش ایمنی عسلویه

در این مطلب قصد داریم با نوع دوم یعنی لباس کار یکسره بیشتر آشنا شویم. لباس کار یکسره معمولا در مشاغلی به کار می رود که از لحاظ ایمنی نیاز به توجه بیشتری دارند. خصوصا زمانی که سر و کار افراد با مواد سمی یا آلوده باشد. زیرا این لباس به خوبی سطح بدن را می ‌پوشاند و امکان تماس مواد آلوده را با بدن به حداقل می رساند. همچنین در هنگام شستن احتمال باقی‌ماندن مواد در قسمت های مختلف آن کمتر است.

بنابراین با توجه به نقش مهمی که این لباس در ایمنی افراد دارد ضرورت دارد برای تهیه ی آن از پارچه های مخصوص و با کیفیت استفاده شود. جنس پارچه لباس کار درجه یک باید به گونه ای باشد که تا حد مناسبی عایق حرارتی باشد و همچنین مایعات به راحتی در آن نفوذ نکند. رنگ لباس ثابت باشد و نیازی به اتوکشیده نداشته باشد. بنابراین به نظر می رسد که ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی در کنار هم می‌تواند کارایی لازم را برای این لباس ها ایجاد کند. هرچند بسته به مشاغل مختلف ممکن است درصد استفاده از این الیاف در لباس کار کم یا زیاد شود و یا به صفر برسد.

در حال حاضر در بازار از پارچه های ترگال، لی پنبه ای، ویسکوز، تیترون و پی وی سی وجود دارد که در هر شغلی بسته به الزامات پوشش و ایمنی آن شغل می‌توان از این پارچه ها استفاده کرد.

نحوه نگهداری از لباس‌های کار

نحوه نگهداری از لباس‌های کار مشاغل فراوانی وجود دارند که پوشیدن لباس مخصوص را الزامی می دانند و لباس کار نه فقط یک پوشش بلکه از جمله تجهیزاتی به شمار می رود که محافظ سلامتی آنهاست.بنابراین نگهداری صحیح و مناسب از این لباس ها علاوه بر آراستگی ظاهری، باعث حفظ ایمنی و سلامت افراد می‌شود. برای نگهداری درست از لباس کار به موارد زیر دقت کنید:

  • لباس باید به طور منظم و با مواد شوینده ی مناسب شست و شو شود، نوع شست و شو باید متناسب با الیاف لباس باشد تا در اثر شست و شوی اشتباه لباس کارایی خود را از دست ندهد.
  • هر گونه آسیب در لباس از جمله پارگی، سوراخ شدن و … باید به سرعت برطرف شود. زیرا وجود این آسیب ها ممکن است عواقب بدتری را به دنبال داشته باشد.

فروش عمده لباس کار یکسره

فروش عمده لباس کار یکسره شرکت تولیدی لباس کار یکسره با آگاهی از استانداردهای لازم و استفاده از بهترین و با کیفیت ترین پارچه ها اقدام به تولید لباس کار ایمن و با کیفیت برای انواع مشاغل نموده است. این شرکت با فروش عمده لباس کار، تولیدات خود را با قیمت بسیار مناسب در اختیار خریداران قرار می‌دهد. خرید و سفارش این لباس ها هم به صورت حضوری و هم از طریق درگاه اینترنتی امکانپذیر است.

بیشتر بخوانید: کفش ایمنی کاوه

بیشتر بخوانید: کفش ایمنی ملی

از سوی ديگر سطح کیفی لباس کارهای تولید شده توسط این مجموعه به حدی است که مجوزهای لازم برای صادرات را کسب نموده است. این محصولات علاوه بر توزیع در بازار های داخلی به چندین کشور صادر می‌شوند.

  • تبلیغات: 
    1. فروشگاه لباس کار ایمنی اهواز به همراه مشخصات کامل آن
    2. قیمت لباس کار وکفش ایمنی + فروش
    3. بهترین کفش ایرانی
    4. خرید اینترنتی کفش اسپرت مخصوص پیاده روی
110

  1. سلام ‌ممنون از شما برای تولید این لباسهای کار یکسره. من برای تولیدی که داریم از شما خرید کردم واقعا خوب بود. قیمت هام خوب بود.ممنون

  2. سلام. وقت بخیر. ما از محصولات شما خرید داشتیم. کیفیت عالی

  3. سلام وقتتون بخیر من از لباس کار یکسره من برای تولید کادارم از شما خرید میکنم
    متشکرم

  4. سلام. از دوستان بنده از این لباس ها برای کار خودشون تهیه کرده بودند و برای مجموعه ی ما هم به من معرفی کردند. خسته نباشید

  5. از سایت و نحوه ی پاسخگویی کارشناس ها خیلی راضی بودم. انشاالله که محصول ها زود به دستمون میرسه. خسته نباشید

  6. سلام خسته نباشید و خدا قوت
    من برای پرسنل کارخونم نیاز دارم تا تعدادی لباس کار تهیه کنم
    در مورد قیمت و طرح لباس ها راهنماییم کنید

    • سلام سعید عزیز. وقت بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  7. سلام وقتتون بخیر
    این لباس ها طرح ها و رنگ های مختلفی داره یا فقط چند مدل محدودی هستن؟؟
    محصولات زنانه هم تولید میکنید؟؟؟

    • سلام خانم صالحی. وقت بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  8. سلام خسته نباشید.من لباس کار یکسره سفارش داده بودم همون لباسی بود که انتخاب کردم جنسش خیلی عالی و به جرات می تونم بگم از همه جا ارزون بود حتما افرادی که نیاز دارید تهیه کنید پشیمون نمیشید خیلی ممنون.

  9. سلام و خسته نباشید من از این لباس ها برای کارگاهمون خریداری کردم بسیار عالی و با کیفیت هستش

  10. درود و عرض ادب
    متن بسیار طولانی در مورد لباس کارتون نوشته بودید
    اما با نظر شما بسیار موافق هستم
    اهمیت لباس کار برای کارگران بسیار زیاد است
    خدا قوت

  11. سلام روزتون خوش
    و عباداتتون قبول
    واقعا باعث افتخاره ک در هر صنعتی رو ک نگاه میکنم رد پایی از صادرات از ایران مشاهده میکنم
    در پناه حق

  12. سلام روزتون بخیر باشه طاعات و عباداتتون قبول باشه
    برای تهیه ی این محصولات تنها راه خرید بصورت اینترنتی هست؟؟

    • سلام سعید عزیز. روز بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  13. لباس کار یکی از تجهیزات مورد نیاز برای انجام کارها میباشد. من از این مجموعه خرید کردم و واقعا راضی بودم.

  14. سلام خیلی ممنون بابت گفته هایی که راجع به هر محصول توی این سایت ارائه میدید. خیلی کاربردی و مفیدن .کیفیت و مزیت هر محصولی رو واضح شفاف توضیح میدین.

    • سلام امیر عزیز. وقت بخیر.
      بله جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  15. سلام نماز روزه هاتون قبول .من لباس کار یکسره سفارش داده بودم همون لباسی بود که انتخاب کردم جنسش خیلی عالی و مقاومتش در برابر پارگی و روغن عالی و به جرات می تونم بگم از همه جا قیمش مناسب تر بود حتما افرادی که نیاز دارند مخصوصا شرکت ها و کارگاه های تولید تهیه کنید پشیمون نمیشید خیلی ممنون

  16. سلام نمازو روزهاتونم قبول. واقعا از سایت و نحوه ی پاسخگویی کارشناس ها خیلی راضی بودم هر چه پاسخگوهی و راهنمایی کارشناس ها بهتر باشه ۱۰۰درصد مردم به خرید راقبتر می شوند. انشاالله که محصول ها زود به دستمون خواهد رسید. خدا قوت و خسته نباشید

  17. سلام وقت بخیر خدمت شما همکار بنده از لباس های کار شما تهیه کرده بودن و راضی بودن از حتس و کیفیت و تمیزی دوخت. بنده برای شروع کار جدیدم نیاز به تعدادی لباس کار با سایز های متفاوت داشتم و سایت شمارو به من معرفی کردن.
    ممنون از توضیحات کامل و اطلاعات سایت .
    برای مشاهده نمونه های بیشتر کجا میتونم طرح های دیگه هم ببینم و اینکه برای یک شرکت خصوصی و سفارش طرح پیشنهادی برای چند نفر میتونیم به شما سفارش بدیم؟
    شرایط به چه صورت هست؟ ممنون میشم در این رابطه توضیحات مورد نیاز رو بفرمایید.

    • سلام خانم پهلوانی نژاد. وقت بخیر.
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  18. سلام وقت بخیر
    واقعا عالیه.
    مخصوصا برای کاری های که کثیف کارشون زیاده. و شست و شوی خوبی دارن این لباس هاا
    واقعا دمتون گرم حرف نداره کارتون

  19. لباس کار یکسره در مشاغلی که از لحاظ ایمنی نیاز به توجه بیشتری دارند، استفاده از آن لازم است خصوصا زمانی که سر و کار افراد با مواد سمی یا آلوده باشد. زیرا این لباس به خوبی سطح بدن را می ‌پوشاند و امکان تماس مواد آلوده را با بدن به حداقل می رساند.

  20. سلام خدا قوت خسته نباشید. هر صنعتی بنا به نیاز خودش از لباس کارهای مختلفی برای کارگران استفاده میکنه. این لباس ها علاوه بر زیبایی و یکسره بودن آنان باعث های ایمنی آنها در برابر بعضی از حوادث میشه. حتما از لباس کارهای شرکت بازرگانی فرتو دیدن کنید.

  21. سلام وقت به خیر. قیمت و ارسال این محصولات اگر خرید به صورت عمده باشد به چه صورت می باشد.ممنون

    • سلام خانم برازنده. وقت بخیر.
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  22. مطالب کاملی برای انتخاب لباس کار بود
    ممنون از این مقاله پر محتوا برای لباس کار

  23. سلام نماز و روزهاتونم قبول تشکر از شما تولید کنندگان ایرانی و تشکر از تمام ایرانی ها که با خرید چنین کالاهای ازاین تولید کنندکان حمایت می کنند ایرانی بودن به حرف نیست به عمل هست

  24. سلام. واقعا اگر این محصولات صادر بشه چقدر اقتصاد تحت تاثیر قرار میگیرد . اخه افراد روی این محصولات برای صادرات مانور نمیدن

  25. درود و خسته نباشید خدمت عزیزان در سایت سیف پوش که تولیدکننده لباس های یکسره ایمنی هستند که محصولات بسیار با کیفیتی برای بنده ارسال کردند. خواستم تشکر کنم و رضایتمندی را از خرید شما اعلام کنم. درود و بازارتان پررونق

  26. سلام وقتتون بخیر
    چگونگی سفارش این محصول چگونه است؟ایا بدون واسطه عرضه میشه؟

    • سلام خانم حبیب پور
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  27. من لباس یکسره آستین کوتاه میخوام آیا موجود دارید و اینکه قیمت و جنسش هم بهم بگید

    • سلام محمد عزیز
      در خصوص دریافت پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  28. سلام وقت بخیر
    لطف کنید ادرس نمایندگیهاتون رو هم درج بفرمایید
    براحتی در سطح شهر پیدا کنیم
    سپاس

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  29. سلام … اتفاقی که در خرید حضوری میوفته اینه که ما میتونیم از نزدیک جنس رو ببینیم و از کیفیت مواد اولیه و دوخت و سایز مناسب مطلع بشیم … سایت شما چه کارهایی در زمینه اطمینان بخشی به مشتری انجام میده ؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  30. سایتتون واقعا عالیه من یه بار خرید کردم واقعا راضی بودم با تشکر از شما و پشتیبانیتون

  31. سلام ارسالتون به شهرستان چند روز کاری طول میکشه؟؟ و اینکه بازدید حضوری از محصولم دارین؟؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  32. سلام
    وقت به خیر
    من راضی بودم از خریدم و به همه توصیه می کنم از این سایت بازدید کنند.
    مطالب جالبی دیدم و برای من بسیار جذاب بود وضمن اینکه با خرید از این سایت، کیفیت تضمین شده را به دست خواهید آورد.
    با تشکر از همه عوامل این مجموعه پویا

  33. سلام وقتتون بخیر
    من از این سایت برای تمام کارگرام از خریدکردم. خیلی خوش دوخت و کیفیت خوبی داشت.

  34. سلام. ما از محصول شما خریداری کردیم و راضی هستیم. لباس کار یکسره برای مکانیک ها واقعا خوبه. من خودم توی مکانیکی ازش استفاده می کنم.

  35. سلام … جزو معدود دفعاتی هست که یک وب سایت با این جزییات و دقت به نیازهای مشتری توجه کرده و اطلاعات کاملی در زمینه خواص منحصر به فرد این محصول در اختیار مشتریان گذاشته تا انتخاب مطمئنی داشته باشند. ممنون

  36. سلام

    من برای کارگر هایم صد دست از این لباس ها سفارش دادم،ممنونم بابت تخفیف و ارسال به موقع

  37. سلام من رفتم توی سایت ویرایش پسرم لباس کار ایمنی خریدم وپسرماز این لباس خیلی خوشش آمد ممنون

  38. سلام لباس کارهاباطرح و رنگ جذابی هستند واقعا دست تولیدکنندگان درد نکنه لباس کارتوهرشغلی لازمه و راحتی وبرای کارکنان عزیز به ارمغان میاره

  39. لباسهاشون مناسب وایمنی است وازخطرجلوگیری میکندقیمتش مناسب است

  40. سلام
    چقدر خوب و عالی که این‌همه تنوع کاری وجود داره که کمک میکنه که مشاغل مختلف برای کارگرهاشون بتونن مدل مد نظر رو انتخاب کنن و زیبایی و ایمنی به ارمغان بیارن

  41. سلام وقت بخیر من از این سایت لباس کار یکسره خریداری کرده ام وخیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت بالا و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم ازاین سایت لباس کار یکسره خریداری کنید.

  42. سلام وقت به خیر
    من از خریدم خیلی راضی هستم به شما هم توصیه میکنم ازاین سایت خرید کنید

  43. با سلام و وقت بخیر. از ایمن ترین لباس کار که تا حالا خریده بودم، از همین سایت است. با کیفیت و مقاومه. من از خریدم راضی ام. با تشکر از مجموعه فرتو

  44. سلام، خسته نباشید
    برای ثبت سفارش باید تعداد بالا باشه یا تعداد کم هم میتونیم سفارش بدیم؟

  45. از این لباس کار ها بخوام تعداد بالا سفارش بدم تخفیف هم داره؟

  46. سلام خشته نباشید به سفارش خودمون هم طراحی لباس کار انجام میدین؟؟

  47. سلام
    خسته نباشید
    من این محصول و خریداری کردم
    عالیه

  48. سلام وقت بخیر.لباس یکسره رو توی سایت دیدم چطوری میشه سفارش داد قیمت رو هم تو سایت بذارید ممنون.

  49. با سلام و عرض احترام ما از این سایت لباس کار یکسره سفارش دادیم و چند روزه به دستمون رسید خیلی خوب و خوش دوخت هستند و کیفیت پارچه خیلی خوبی دارند و چون از طریق سایت و اینترنتی خریداری کردیم قیمتش بسیار پایین تر از قیمت بازار بود و در کل از خریدمون بسیار راضی هستیم ،و این سایت رو به تمام دوستان هم معرفی کردیم ،تشکر از مجموعه خوبتون که همیشه بهترین ها رو عرضه میکند ،امیدوارم همیشه در کسب و کارتان موفق باشید و بدرخشید

  50. سلام
    لطفا به ما یک مشاور خوب معرفی کنید تا ما رو از کیفیت لباس های یکسرتون مطمئن کنه با تشکر

  51. سلام و درود
    میشه بکین جنس پارچه این لباس ها چیه
    و‌چقدر مقاومت دارن ؟
    بنده یه تعداد زیاد از این لباس کارهای سرهمی میخوام
    ولی کیفیت پارچه خیلی برام مهمه

  52. با سلام بنده در آزمایشگاه کار فعالیت میکنم و دنبال لباسی هستم که در برابر هیدروفلوریک اسید مقاوم باشه . همچین لباسی موجود دارید و یا میتونید تولید کنید ؟ باتشکر

  53. سلام نحوه سفارش این لباس کارهای یکسره چجوریه و قیمتشون چنده؟

  54. عرض ادب و احترام

    با شنیدن تولید محصولات ایرانی با کیفیت در حد صادرات احساس غرور و سربلندی می کنم.

    از تلاش شما در راستای انجام این مهم سپاسگزارم.
    ِپایدار و پیروز باشید

  55. سلام من برای گارگاهم نیازمند به صد دست لباس کار یکسره هستم لطف کنید قیمت و در خصوص نحوه سفارش راهنمایی بفرمایید. ممنون

  56. سلام عالی این لباس کار برای افرادی ک ساعت زیادی مشغول ب کار هستن و نیاز ب یک لباس راحتی دارن

  57. سلام من و همکارم یک کارگاه کوچک داریم. آیا امکان خرید جزئی از این لباس کار یکسره وجود دارد؟ اگر امکان دارد مشاوران مرا در ثبت سفارش راهنمایی کنند. موفق باشید

  58. سلام خسته نباشید
    من از لباس کار یکسره خریداری کردم جنس بسیار خوبی داشت و 2ساله ازش استفاده میکنم دوخت بسیار تمیز و عالیی داره ممنون

  59. سلام و عرض ادب. این نمونه کارهایی که تو پیج گذاشتین رو موجود دارین؟ فروش فقط به صورت عمده هستش یا میتونیم به صورت تکی هم سفارش بدیم؟

  60. سلام .خسته نباشین .لباسهای کار یکسره این سایت بسیار با کیفیت وعالی هست وتنوع رنگ داره ودر اثر شستشو زیاد مقاومه وخراب نمیشه دوختشم عالیه .فروش عمده هم دارن

  61. سلام وقت بخیر خسته نباشید.
    در تولید این لباس ها از چه پارچه هایی استفاده می شود؟

  62. سلام من تصمیم دارم از این سایت لباس کار خریداری کنم لطفاً راهنمایی کنید چطور میتونم سفارش بدم

  63. سلام محصول مفیدی است ایمنی بدن دربرابرموادشیمیایی واینکه مخصوص کار است ومحصول باکیفیتی که داره وسفارش ازاین سایت به صرفه تر می باشد برای کارگران زحمت کش که نیاز دارن به لباس کار توصیه می کنم

  64. خسته کار نباشید ممنون از مطالب خوبتون
    لباس های با کیفیت که مجوز صادرات رو هم گرفته جای خوشحالیه این محصولات تولید شده علاوه بر توزیع در بازار های داخلی به کشورهای دیگر هم صادر میشه انهم بخاطر طرح و کیفیتی که داره و از پارچه های ترگال، لی پنبه ای، ویسکوز، تیترون و پی وی سی استفاده میشه که برای هر شغلی مناسبه با کیفیتی عالی و قیمتی به صرفه با آگاهی از استانداردهای لازم با خیالی راحت می توان سفارش داد و در محیط کار با خیالی آسوده ایمن شد

  65. سلام خداقوت. امروزه تمامی مشاغل باید لباس یکسره بپوشند که ایمن و محافظت شده می باشند.

  66. سلام من تصمیم دارم از این سایت لباس کار خریداری کنم آیا برای شهرستان هم ارسال می کنید؟

  67. با عرض سلام خدمت شما تولید کننده و بازرگان گرامی افراد در محیط هایی فعالیت می کنند که آنها را در معرض انواع و اقسام آلودگی ها و خطرات قرار می‌دهد. به همین علت ضرورت دارد که از یک لباس کار باکیفیت در محل کار خود استفاده کنند. لباس کار یکسره یکی از پرکاربرد ترین و ایمن ترین انواع لباس کار است من از این لباس کارها برای کسی سفارش دادم و واقعا راضین ممنون از سایت خوبتون و مشتری مداریتون

  68. سلام و خداقوت خرید این لباسها را به همه کارخانه داران و کارگاه داران برای پرسنلشان توصیه میکنم بسیار با کیفیت و بادوام هستند و قیمت مناسبی دارند با تشکر

  69. سلام و خداقوت خرید این لباسها را به همه کارخانه داران و کارگاه داران برای پرسنلشان توصیه میکنم لسیار با کیفیت و بادوام هستند و قیمت مناسبی دارند با تشکر

  70. سلام وقتتون بخیر برای تهیه این محصولات به شکل عمده و در تیراژ بالا آیا تفاوتی در قیمت ایجاد خواهد شد؟ وضیعت حمل و نقل محصول به چه شکل هست و هزینه های ناشی از این موضوع بر عهده خریدار است یا فروشنده؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدین سپاس از سایت خوبتون

  71. سلام روز به خیر و خسته نباشید .فقط یه سوالی که برای من پیش اومد شما نمایندگی هم میدین تو شهرهای دیگه؟ در این خصوص چطور میشه اطلاعات کسب کرد؟ شما طرح های سفارشی هم قبول میکنید ؟

  72. سلام وقتتون بخیر چقدر خوبه که میشه این محصول رو بدون واسطه خرید واسه مایی که به صورت کلی خرید میکنیم خیلی مقرون به صرفه هستش من قبلا از مغازه دار میخریدم اونم اینقدر افزایش قیمت داشت که ادم رو پشیمان میکرد خیلی خوشحالم که با مجموعه خوبتون اشنا شدم.

  73. سلام خسته نباشید این لباس یکسره ها باید دقیق سایز بدن باشه شما اگر تعدادی سایز بدن سفارشی میدوزید ؟یا نه کلا سفارش اینطوری قبول نمیکنید ؟

  74. سلام، خسته نباشید
    در بسیاری از مشاغل نه تنها پوشیدن پوشیدن لباس الزامیست بلکه از جمله تجهیزاتی به شمار می رود که محافظ سلامتی افراد است.

  75. سلام وقت بخیر
    کیفیت این لباس کار های یکسره خیلی خیلی خوب بود
    مجدد بخام خرید کنم قیمت هر دست لباس چند حساب می کنید؟

  76. سلام در کار یک اصل مهم رعایت اصول ایمنی هستش چه خوبه کارگاه ها و کارخانجات مون کارکنان خود رو مجهز به بهترین لوازم ایمنی کنند و چه لوازمی بهتر از لوازم این سایت هم کیفیت خوبی داره هم قیمت مناسبی
    مطالب کاملی برای انتخاب لباس کار بود
    ممنون از این مقاله پر محتوا برای لباس کار

  77. سلام من لباس کار برای نیروهام میخوام
    میشه لیست قیمت هارو بدید؟

  78. لباس کار هاتون بسیار خنک است،یکی از بهترین لبا کار های توی عمره کار کردن ک پوشیدم.ممنون از جنس های عالیتون

  79. سلام
    من بخوام سفارش بدم از چه طریقی میتونم اینکارو انجام بدم؟لطفا جواب بدید

  80. این لباس کار ها فقط برای صادرات هستن؟
    اگر در داخل سفارش بدیم برامون ارسال نمیشه؟

  81. امکان صادرات هم وجود داره ینی به چه اندازه ای می توانید تولید کنید می خواستم یه تامین کننده توانمند رو داشته باشم اگر این امکان برای شما مقدوره خوبه

  82. با عرض سلام، وقت بخیر و خداقوت.
    من به دلیل شغلم از این لباسها استفاده میکنم و بسیار از کیفیت و کاراییشون راضی ام.
    تشکر از مجموعه فرتو بابت تولید و فروش لباس کار یکسره صادراتی، با کیفیت و درجه یک.
    خرید از این سایت رو به همه عزیزان پیشنهاد میکنم.

  83. سلام وقتتون بخیر. من یک لباس کار میخواستم برای شغل مکانیکی. شما چی پیشنهاد میکنید؟

  84. من برای پردم که مکانیک هستش لباس کار یکسره از شما خریدم. از جنس لباس ها تعریف میکنه و راضیه. جنس و کیفیت پارچه مناسبه و خیلی هم احساس راحتی میکنه تو این لباس کار.

  85. فروش اینترنتی شما باعث شده تا قیمت ها برای ما مصرف کننده ها خیلی به صرفه بیوفته

  86. سلام بنده تعمیر کار هستم و همیشه از کثیف شدن لباس هام نمی دونستم چی بپوشم تا اینکه با این سایت آشنا شدم و با این لباس یسره دیگ خیالم راحته و قیمت خوبی هم داره مرسی از سایت خوبتان.

  87. لباس های کار این تولیدی بسیار با کیفیت است
    لباس های خوبی در این سایت بفروش میرسه بهتون پیشنهاد میدم حتما از این سایت دیدن کنید و محصولاتش رو خریداری کنید چون که خیلی با کیفیت هستند
    امیدوارم که کسب و کارتون همیشه پر رونق باشد

  88. سلام، خسته نباشید
    من قصد خرید برای کارگاهم را دارم امکان سفارش زیر صد تا وجود داره؟

  89. سلام خسته نباشید
    جهت سفارش عمده لباس کار یکسره مزاحمتون میشم.میشه بنده رو راهنمایی بفرمایید؟ قیمت ها به چه صورت است؟ باتشکر

  90. این لباس های کار یکسره از چه نوع پارچه هایی تولید و به بازار عرضه می شود کمی توضیح می دهید

  91. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است قبلا از شما خریداری داشته ام و بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما امیدوارم که همیشه موفق باشید ضمنا نحوه بسته بندی و هزینه ارسال را بفرمایید ممنون میشم و اگر قیمت ها اوکی بمونه تعداد بالایی خریداری میکنم و باعث افتخار است که همکاری کنم با شرکت شما عزیزان

  92. سلام
    انواع مختلفی از لباس کار برای مشاغل مختلف وجود دارد که هر کدام بسته به شرایط خاص آن شغل ویژگی های خاص خود را دارند، اما به طور کلی می توان لباس کار را از نظر ظاهری و کارکرد به دو دسته کلی تقسیم کرد: لباس کار چند تکه که در ساده ترین حالت از یک روپوش و یک شلوار تشکیل شده است و لباس کار یکسره که به گونه ای طراحی شده که بالاتنه و پایین تنه لباس از هم جدا نیست.لباس کار یکسره معمولا در مشاغلی به کار می رود که از لحاظ ایمنی نیاز به توجه بیشتری دارند. خصوصا زمانی که سر و کار افراد با مواد سمی یا آلوده باشد. زیرا این لباس به خوبی سطح بدن را می ‌پوشاند و امکان تماس مواد آلوده را با بدن به حداقل می رساند.
    تشکر

  93. مجموعه فرتو با سال‌ها تجربه در زمینه فروش و صادرات انواع کفش کار و لباس ایمنی، این محصولات را به صورت مستقیم برای مشتریان عزیز ارسال می کند

  94. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما حال دلتون عالی باشه و همیشه انقد پر انرژی

  95. سلام وقت بخیر .
    از سایت خوبتون ممنونم .برای کارگاه میخواستم خرید کنم بصورت عمده میشه راهنماییم کنید .

  96. سلام خسته نباشید این نوع لباس کار خیلی کاربردیه و تقریبا میشه گفت تو همه مشاغل استفاده میشه میخواستم بدونم اگه تعداد بالا بخوایم سفارش بدیم به چه صورته؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما